Nahajate se na arhivskem spletnem mestu Festivala Borštnikovo srečanje - za obisk aktualnega spletnega mesta, kliknite tukaj.

Festival Borštnikovo srečanje — Arhiv 2010 - 2016

Henrik Ibsen, Edward Clug

Peer Gynt

Peer Gynt

Opera in balet SNG Maribor

Sodobni balet v dveh dejanjih

Predstava traja 2 uri 5 minut in ima en odmor.
Premiera: 6. 11. 2015, SNG Maribor

Libreto Edward Clug
Glasba Edvard Grieg
Dirigent Simon Robinson
Solistka na klavirju Maja Gombač
Koreograf Edward Clug
Kostumograf Leo Kulaš
Scenograf Marko Japelj
Kiparska dela Ivo Nemec, Milena Greifoner
Asistenta koreografa Matjaž Marin, Miloš Isailović
Koncertna mojstrica Oksana Pečeny Dolenc
Zborovodkinja Zsuzsa Budavari Novak
Inspicienta Peter Krajnc, Iztok Smeh

Zasedba
Peer Gynt Miloš Isailović k. g.
Solveig Evgenija Koškina
Smrt Gaj Žmavc
Åse, Peerova mati Tanja Baronik
Jelen Sytze Jan Luske
Ingrid, nevesta Tijuana Križman Hudernik
Kovač Aslak Sergiu Moga
Zelen Tetiana Svetlična
Mads Moen, ženin Matjaž Marin
Anitra, hči beduinskega poglavarja Asami Nakashima
Mala Helga Alena Medič
Begriffenfeldt, zdravnik Sergiu Moga
Štirje norci Tetiana Svetlična, Mirjana Šrot, Matjaž Marin, Tiberiu Marta
Tri Gorjanke Klavdija Stanišič, Blaga Stojčeva, Hristina Stojčeva
Poglavar trolov Vadim Kurgajev
Baletni ansambel SNG Maribor
Simfonični orkester SNG Maribor
Zbor Opere SNG Maribor

Peer Gynt je kot kompleksen dramski lik iz istoimenske dramske pesnitve postavil Ibsena na mesto vodilnih dramatikov ob koncu 19. stoletja, medtem ko se je Grieg s svojim tenkočutnim nordijskim glasbenim idiomom uveljavil kot eden najznačilnejših predstavnikov romantike. Oba umetnika sta sodelovala pri krstni uprizoritvi Peera Gynta v Kristianii (današnjem Oslu) leta 1876. Več kot stoletje kasneje Edward Clug razpolaga s kompleksnim Ibsenovim besedilom, ki v svoji hermetični fantaziji deluje brezčasno in univerzalno, medtem ko Griegova glasba konkretizira romantične pokrajine, ki spontano nastajajo v vzporednem svetu in neodvisno od Ibsenovega dramskega univerzuma. Ibsen in Grieg sta vsak v svojem avtorskem bistvu iznašla svojega Peera Gynta, Clugova uprizoritev pa je premostila ovire obeh in ustvarila novega. Clug je ustvaril plesno predstavo, novo celoto, samosvojo gledališko doživetje.

Peer Gynt
Peer Gynt
Peer Gynt
Peer Gynt